mandag 6. august 2012

Forsiden på et feriealbum

Siden sommerværet her på nordvestlandet har vært så som så (i år også!!!) satte vi kursen sørover og fikk noen fine dager iallefall. Bl.a. hadde vi en dag på Hunderfossen og derfra har jeg tenkt jeg skal lage et minialbum til minstemor. Har laget bare forsiden enda, med viten og vilje gjemmer jeg resten av sidene til utover høsten hvor jeg iallfall kan kose meg med scrapping og mimre tilbake til de få soldagene vi fikk ;)



Her poserer en spent jente og pappaen på foten av trollet :)

Her har jeg brukt bølgepapp fra Zutter til for- og bakside, den har jeg malt med Gesso. Nøkkelhullet er fra Tim Holtz, malt med Dabber. Grønn bølgepapp bak bildet, inngangs- og parkeringsbillettene er brukt som pynt. Halvperler og diverse annen papirpynt fra bl.a. American Crafts og Basic Grey. Orange blomst fra Prima. Fargerike bånd knyttet i spiralen.
På arkene inne i albumet har jeg brukt  forskellige MS-puncher på kantene (slik du ser til høyre på øverste bilde).

Deltar med denne hos Andrine og Marens sommerutfordring på Landhandleriet :)

6 kommentarer:

  1. så bra!!! En flott måte å samle Sommer minner på. Kjempe kul forside du har laget, dette kommer til å bli en fin gave :)

    SvarSlett
  2. Kjempegod ide ja - og forsiden var jo flott:-) Det huset var artig syns jeg og du er jo som alltid flink med farger!

    SvarSlett
  3. Herlig Linda!
    Og jeg støtter deg i å lagre de gode minnene, kose deg med dem til høst-treffene vettu;)
    Ha en fin uke,
    klem

    SvarSlett
  4. Så herlig album, Linda! Det blir noe å kose seg med utover høsten ; ) Takk for at du deltar i sommerutfordringen hos Anma!

    SvarSlett
  5. Så flott album, stilig med bølgepappen!

    Takk for et herlig bidrag!

    Klem Stine :-)

    SvarSlett
  6. Så flott og fargerikt album, Linda! Takk for at du deler noen av dine sommerminner med oss og deltar på sommerutfordringen! Ha en herlig dag!

    SvarSlett