torsdag 26. april 2012

Siste konfirmasjonskort?

Skal tro om dette er det siste konfirmasjonskortet jeg lager i år? Tror jeg har laget til alle som skal ha :) Men skrekken er å ha glemt noen, mulig jeg lager et par til for å ha liggende på lur ;) Men nok om det....
Dette kortet er laget på bestilling til en fotballglad konfirmant, har brukt skissen hos Sketchy Colors utfordring # 114  og jammen fylte jeg en rekke på Nordsalten hobbyklubbs bingobrett også hvor jeg brukte punch, tag og swirl.


Kortet er laget av grå bazzill. Konfirmasjonsarket er fra Papirdesign. Bølgepapp, grå og blå bazzill som jeg har brukt MS-punch på. Papirserviett, en klestag, blonde, metallhjørner fra Tim Holzt. Swirl av perler og bling. Motivet er fra Norsk stempelblad tror jeg.

4 kommentarer:

  1. Så flott kort!
    Stilig med bølgepappen og tag'en du har bak motivet.
    Takk for at du deltar hos SC denne uken.
    Klem, Anne

    SvarSlett
  2. Stilig konfirmant kort! Takk for at du scrapper med oss i NSHK.

    SvarSlett
  3. Stilig konfirmantkort. Tusen takk for at du deltar hos Nordsalten Hobbyklubb. Klem,Lene

    SvarSlett