tirsdag 13. mars 2012

Bursdagskort i pastell

Nytt kort fra meg, kjøpte meg noen nye stempel på treff i helga, motivene fra Gorjuss er så søte! Så da ble dette kortet til ei jente som blir 6 år og klar for skolestart til høsten til :)
Pastell igjen fra meg, uvant.... he he :)
Kortet laget jeg etter skissa i Sketchy Colors # 108, jeg bare snudde den og fikk blomstene ned. Lot meg også inspirere av fargene i Scrap'a'Longs utfordring # 14


Kortet er laget av lilla bazzill og restepapir. Dies fra Marianne design og MS-punch. Stempel fra Gorjuss, farget med ProMarkers. Blonde og silkebånd til å knytte kortet sammen med. Blomster fra Storyteller og forskjellige produsenter.

3 kommentarer:

  1. Kjempeflott kort. Liker fargene dine. Og så gleder jeg meg til å treffe deg i juni. Du har jo blitt en racer med tusjene allerede.

    Klem :o)

    SvarSlett
  2. Så slik ble det ferdig ja:-) herlig! Fargene og alt sammen ble så fint, passer nok godt til ei lita skolejente dette:-)

    SvarSlett
  3. Et kjempeflott kort, jeg liker hvordan du har mikset sammen to stempler:)
    Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors, og lykke til!
    God helg, og klemmer fra Marianne:)

    SvarSlett