torsdag 26. januar 2012

Morsdagskort - DT Papirdokkene

Klar for en ny utfordring hos Papirdokkene, denne gangen har dyktige Gro laget en skisse til dere.



Det nærmer seg morsdag, så jeg valgte å lage et morsdagskort til skissa og slik ble det...


Jeg har brukt hvit bazzill hvor jeg har sværtet kantene med lilla og lekt meg med svart maling. Bilde trykt ut med dies, diverse blomster, pyntenål, perler, blonde, osteklut og metallpynt fra KortHobby.

Deltar også med dette på Scrap'a'Longs anything goes utfordring.

2 kommentarer:

  1. Nydelig kort du har laget, her var det mange lekre detaljer!
    herlig skisse du har fulgt, håper jeg får til å delta på utfordringen deres!

    Tusen takk for herlig bidrag til utfordringen vår hos Scrap'a'long!

    Klem Stine :-)

    SvarSlett
  2. Nydelige morsdagskort Linda :) Du har skikkelig fått dreisen på kort synes jeg.
    Herlige farger og fint sammensatt.Den fugleburdiesen var skikkelig fin :)

    SvarSlett