fredag 1. juli 2011

Litt stor

Et bidrag fra meg til TJSC skisseutfordring, jeg er jo så glad i skisser :)
Her er et bilde tatt tidligere i sommer, hvor vi er ute og hilser på hesten. Den var nok litt stor, trygt og godt i pappas armer <3


Her har jeg kost meg med mye dill og dall :)
Arket er fra Bohemia. Så er det brukt journalingside, papirpose, utklipssark fra 3ndy Papir, papirrester, gjerdet er stempeltrykk fra Magnolia, tag, blonde og bånd, pepple og perleswirl fra Prima, knapper, scrappers floss og norgesplaster (ikke pga arbeidsuhell, men som dekor, hihi)...
Tror jeg har fått med alt da ;)

6 kommentarer:

  1. kult gjerde og tøft med papirpose. lekkert med de jentene og der.
    takk for ditt bidrag. klem pia

    SvarSlett
  2. En morsom LO full av flotte detaljer! Og ja, jeg skjønner godt at pappas arm er tryggest i møte med en stor hest:D

    Takk for ditt bidrag til TJSC

    Smil fra Anne:)

    SvarSlett
  3. Denne har jeg jo studert tidligere i kveld, og så morsomt at du har scrappet den etter vår skisse :) LOen er nok et mesterverk fra deg. Jeg er jo så fan av dine LOer. Elsker din bruk av detaljer og pynt.

    Ønsker deg ei fin og kreativ helg!!

    Tusen takk for at du leker med oss.
    Klem Gunn-Elin

    SvarSlett
  4. Så mange herlige detaljer på denne. Elsker bakgrunnsarket du har brukt.

    Tusen takk for bidraget!

    SvarSlett
  5. Herlig layout med masse flotte detaljer! : ) Fin helg!

    SvarSlett