lørdag 25. juni 2011

Barnevæske

Scrap'a'Longs utfordring # 6 hvor de ville se vanntekninkk var morsom, tok med meg kreativitet og nyskjerrighet og gikk på kjøkkenet jeg :) Og med utgangspunkt i et kaffefilter, vann og rød konditorfarge ble det denne kreasjonen :)


Jeg leverer den også hos Anonyme Scrapperes sommerutfordring da det ble et sommerlig preg over det hele :)

Jeg har lagt et kaffefilter i vann med dråper med rød konditorfarge. Stempeltrykket av den søte jordbærpiken er malt med akvarell og hun sitter i en ring som det er tredd silkebånd i. Eylets og bånd for å lage håndtak. Swirlen er skåret ut med Slicen i rosa bazzill. Pyntet med blomster fra forskjellige produsenter.

5 kommentarer:

  1. Så utrolig stilig, flott løsning på oppgaven vår.
    Takk for at du deltar hos Scrp'a'long.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  2. Så flott den ble. Herlig motiv.
    Klem

    SvarSlett
  3. Denne ble kjempeflott! Herlig løsning på utfordringen vår!

    Takk for flott bidrag!

    Klem Stine

    SvarSlett
  4. Så artig da :) Ikke dumt med kondittorfarge ;)


    God Sommer!

    Klem
    Carina DT på Scrap'a'Long

    SvarSlett
  5. Så spennende å bruke konditorfarge! Det har jeg faktisk aldri tenkt på, kanskje jeg må prøve ;)

    Takk for at du ville være med på utfordringen vår :D

    Klem Camilla, Scrap´a`Long

    SvarSlett