tirsdag 22. mars 2011

Gaveboks

Har laget en liten gaveboks som jeg har tenkt å legge gavekort i. Boksen kan brukes av mottaker til hva hun måtte ønske etterpå :)
Litt vårlig preg på denne, ser frem mot varmere tider!
Scrapperiket utfordring 23 ville se bruk av gult, og der passer jo denne fint :)


Boksen forfra


Boksen ovenfra

Her har jeg brukt et papir med litt stråstruktur i, restepapir, gul bazzill, grønn blonde, gult silkebånd, chipboards, stempeltrykk fra Magnolia, små roser, blomster fra Prima og halvperler.

4 kommentarer:

  1. Den var jo kjempesøt! Kanskje jeg må prøve meg på litt annet enn kort jeg også... :-)

    SvarSlett
  2. Så flott boks! Kjempefin fargelegging, og lekkert pyntet

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår!

    Linda, Scrapperiket

    SvarSlett
  3. Så fin den var.
    Æ har hatt dilla på boksa :)
    La mæ tel som følger.
    Ha en flott og kreativ uke :)
    *lille*

    SvarSlett
  4. Knallstilig boks du har pyntet.

    Takk for at du deltar i utfordringen vår.

    Wenche, Scrapperiket.

    SvarSlett