søndag 6. februar 2011

Gratulasjonseske

Scrappekammerets utfordring # 24 var å la seg inspirere av bursdag, da de fyller ett år nå, gratulerer til Scrappekammeret!
Jeg ville lage et kort til noen som skal få et gavekort. Her har jeg pyntet en liten papireske (fiskebuljongeske, jepp, du leste riktig, vi scrappere ser jo nytten i alt, he he) som godt rommer et elektronisk gavekort :)
Kledd med hvit bazzil, restepapir rundt som jeg har brukt MS-punch på. Ny hvit bazzil som det er stemplet på og pyntet med diverse blomster, perler og bånd.

3 kommentarer:

  1. Esken din ble kjempefin!! Jeg sjekker alltid om emballasje kan brukes til scrapping før jeg evt kaster noe... hehe...

    Tusen takk for at du deltar i Scrappekammerets bursdagsutfordring!

    SvarSlett
  2. Vilken härlig ask du har gjort!

    SvarSlett
  3. Herlig kort du har laget! Mange flotte blomster du har brukt ;)
    Tusen takk for at du deltar på bursdagsutfordringen vår på Scrappekammeret!
    -klem-

    SvarSlett